Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği tarafından yapılan araştırmada 11. kez en beğenilen kadın markası seçilmiştir. Kusursuz müşteri deneyimi sunmak için CRM ve omnichannel uygulamalarını her geçen gün geliştirmekte, 7 milyon üyeye ulaşan müşteri sadakat programı Koton Club aracılığıyla, milyonlarca müşterisine kişiselleştirilmiş teklifler sunmaktadır.
Koton, bugün %72 kadın çalışan oranı, %54 kadın yönetici oranı ve yönetim kurulunda %67 kadın oranıyla iş hayatında kadınların varlığını güçlendirme politikasını kararlılıkla sahiplenmektedir.


Hem doğrudan hem de franchise sistemiyle işletilen monobrand mağazaları, çevrimiçi (online) platformlar, pazaryerleri ve toptan satış kanalları aracılığıyla çok kanallı bir operasyon yürütmektedir. Koton her yıl hazırlanan yüzlerce yeni tasarımlarını Türkiye, Kazakistan ve Romanya’da kendi online satış kanalları, ayrıca pazaryerleri aracılığıyla 70’ten fazla ülkede moda severlerle buluşturmaktadır.